Information om Climate AID – The Perfect World Foundation

Information om Climate AID

Bästa Vänner,

Det är med sorg i hjärtat som vi tvingas meddela att The Perfect World Foundation’s samtliga planerade event under hösten med syfte att samla in pengar och sprida kunskap runt djur, natur och klimat nu tvingas ställas in, eller rättare sagt flyttas fram. Dock kommer vårt Golfevent ”Havsgolfen” på Hills Golfklubb genomföras den 14:e September, så boka gärna in er på den om ni kan.

Som alla förstår så är det situationen med Coronaviruset som sätter stopp för årets events. Dessvärre lider mängder av djur- och naturprojekt brist på resurser för att driva sina verksamheter på grund av Covid-19, och anledningen är att turismen som många gånger är den största inkomstkällan försvunnit, och nu även support ifrån oss.

Vi har tillsammans med årets pristagare, som nu även blir nästa års pristagare, Prins Albert II av Monaco satt ett nytt preliminärt datum, som är 8-11 september 2021, så boka gärna in dessa datum i din kalender.

Vill ni ändå vara med och supporta vårt arbete, så kan man exempelvis bli månadsgivare. Förutom att man då stöttar vårt arbete och planetens djur & natur, så får man bland annat förtur till alla våra kommande event. Månadsgivare som privatperson är 100 kr, familj 200 kr och företag 1.000 kr. Klicka på här för att bli månadsgivare.

Med detta hoppas vi att ni håller er friska och får en fantastisk sommar.

Bästa hälsningar,

Ragnhild Jacobsson                                                                   Lars Jacobsson
Co-founder & CEO                                                                       Co-founder & Chairman
rags@theperfectworld.com                                                       lars@theperfectworld.com